Hoge en lage vuursche 18 November Sinterklaas tocht

Hoge en Lage Vuursche Sociaal Ride

Blog: MTB FOR LIFE – Een Natte Maar Geweldige Sociale Rit

Door MTB FOR LIFE Team

Afgelopen 18 november hebben we met trots onze sociale mountainbikerit gehouden in de prachtige omgeving van Hoge en Lage Vuursche. Ondanks de regen en kou hebben tien enthousiaste mountainbikers uit het hele land zich verzameld met één gemeenschappelijk doel: samen genieten van een geweldige tocht op de Utrechtse heuvelrug.

De weersomstandigheden waren niet ideaal, de route was nat en glad, met plassen die onze weg sierden. Maar zoals echte mountainbikers dat doen, hebben we ons niet laten tegenhouden. Integendeel, we zijn eropuit getrokken en hebben elk moment van de rit omarmd, ongeacht de weersomstandigheden.

Halverwege de rit hebben we een welverdiende pauze ingelast voor een warme kop koffie en heerlijk gebak. Het was een moment van gezelligheid en het delen van verhalen, wat de essentie is van onze sociale ritten – het gaat niet alleen om het fietsen, maar ook om het creëren van waardevolle herinneringen en het opbouwen van vriendschappen.

Ondanks de aanhoudende regen hebben we onze tocht voortgezet en zijn we blijven genieten van elke bocht en afdaling. De natte omstandigheden maakten de rit uitdagender, maar ook opwindender.

We willen ook graag alle deelnemers bedanken voor hun enthousiasme en gezelligheid. Het was geweldig om mensen uit het hele land te verwelkomen die dezelfde passie voor mountainbiken delen.

Voor degenen die graag deel willen uitmaken van onze volgende avonturen, nodigen we jullie uit om je aan te melden op onze jagz-app via deze link. Hier kun je onze ritten volgen en op de hoogte blijven van toekomstige evenementen.

Ten slotte willen we een speciale dank uitspreken aan iedereen die heeft bijgedragen aan het maken van deze dag onvergetelijk. Of het nu regent of de zon schijnt, bij MTB FOR LIFE geloven we dat elke rit een avontuur is dat het waard is om te delen.

Bedankt voor jullie gezelligheid en enthousiasme, en tot de volgende keer op de paden!

Fiets met passie, MTB FOR LIFE Team

hoge en Lage Vuursche
4,8
Rated 4,8 out of 5
4,8 van 5 sterren (op basis van 8 reviews)
Uitstekend75%
Heel goed25%
Gemiddeld0%
Slecht0%
Verschrikkelijk0%
Hoge en Lage Vuursche 18 november

Een toffe dag op de rout’s Schaarsbergen en Arnhem

11 april 2024

Aan gekomen in Arnhem wert ik opgehaald bij station Arnhem . Aangekomen bij papendal maakte we de fietsen en spullen in orde. Een maal lekker onderweg kwamen we een paar pittige stukjes tegen klimmen en lekker afdalen . We hebben gelachen en genoten van de top dag met mooi weer . See u on the next ride . Ride bike and have fun

Timo

Groepsride Schaarsbergen Arnhem

Rated 4,0 out of 5
10 april 2024

Met een gezellige ploeg de routes op gegaan vanuit Sportcentrum Papendal. De routes lagen er perfect bij. Mooi afwisselend, redelijk wat hoogtemeters en lekker technisch. Zelfs wat leuke sprongetjes gemaakt. Verschillende pauze’s onderweg genoten met voldoende rust om gezellig wat bij te praten.

Bert

Onvergetelijk

10 april 2024

Wat begon als een ride die gepland staat als “ach we doen wel weer een rit”. Eindigde in een onvergetelijke ride met een gezellige groep mensen met eenzelfde passie voor het mountainbiken . Arnhem en Schaarsbergen stond in de planning niet wetende dat dit trails zijn die zeker in mijn top 10 terecht komen. Met 7 man deze rit voltooid en weer een dag gelachen maar ook inspanningen mogen leveren aan de trails. 1 week voor aanvang was men huiverig voor t weer.(zou de hele dag regenen) maar het werd uiteindelijk een perfecte zonnige dag met een temperatuurtje van 20 graden. Beter kon niet. Voor de organisatie alleen maar lof en op naar een volgende ride..

Gegroet Mark

Mark

Lekker nat en toch fun

8 april 2024

Wat een geweldige ride was dit .

In het begin was het nog lekker droog maar toen we op de helft waren. Sloeg het weer om toen reden we in de regen maar dat maar dat mocht de pret niet drukken.

Tussen door nog een bakje chocolademelk gedronken bij de kuil waar je goed de fietsen kan neer zetten en een slotje binnen kon halen . Toen weer verder in de regen op de mooie trails van hoge en lage Vuursche onder tussen ging het steeds harder regenen. En we waren verzopen hahah gelukkig was het einde al snel in zicht en konden we richting huis voor een lekkere warme douche.

Timo

Nat, koud, maar wederom super.

30 maart 2024

Altijd een feest om met anderen een leuke MTB rit te maken. Ondanks het slechte weer was het een leuke tocht over de kroondomeinen. Het filmpje achteraf is ook altijd leuk om nog eens op de dag terug te kijken.

Ik kijk alweer uit naar de volgende.

Hans

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *